Zadaj mi pytanie!

Obserwatorzy

czwartek, 12 lipca 2012

Jennifer Lopez

Tak, tak, dzisiaj lecimy z J-Lo :D.
Powiem, że to było zadanie wyjątkowo trudne.
Ba, siedziałam nad tym kilka godzin.
Ona ma wyjątkowy styl i jest przepiękna, to był nie lada wysiłek, by ją zrobić. o.O
Ale dobra, już nie przeciągam zobaczcie:
Kliknij, aby ujrzeć dokładniej.
Wiem, że nie jest dokładnie tak jak na zdjęciu, ale się usprawiedliwię.
Jennifer Lopez ma bardziej upięte włosy, a moviestar nie.
Owszem, ale na MSP te włosy nadają się najlepiej, nawet można było zrobić te śliczne ciemny blond pasemka! :3
Jay-Lo ma koszulkę w paski i nie ma chusty, a Ty masz!
Na MovieStarPlanet nie ma bluzki która odsłania cały brzuch, ma długie rękawki, zasłania szyję i ma poziome paski- za duże wymagania xD. Dlatego wzięłam białą bluzkę z dekoltem, który zakryłam chustą ^_^.
Jeszcze jakieś pytania, uwagi?
Komentować może każdy, zapraszam. c;
Powiem szczerze, że ten post wymagał wiele pracy i wysiłku. No i trochę starcoins, bo jakieś 5 tysięcy(nie, nie musicie tyle wydawać, ja z 10 razy zmieniałam usta xD).
Ciągle się boję, że coś nie wyjdzie i będę wyśmiana lol ;(.
No ale mniej gadania bez sensu, pokażę wam twarzyczkę, tym razem od razu z makijażem ;).
Oczy: Pretty perfect, najpiękniejsze oczy na całym MSP.
Jeśli nie jesteś posiadaczką VIPa, weź Glitter Galore o delikatnym kremowym makijażu.
Nos: Regular, bez dwóch zdań.
Usta: Perfect Pout , kolor taki brzoskwiniowokremowy. Bez VIPa staw na Big and Bold.♥
Makijaż: Freckles z różem o kolorze brązowym :D.
Skóra:
Look:

Mi się osobiście bardzo podoba. c;
Możecie go kupić z looka Ada=) ,,Jennifer Lopez`` :).
Kupujcie prosto z niego, chcę wiedzieć ile osób się skusiło;>.
Kosztuje 2000 sc, jest dla vip, ale uwaga:
TYLKO WŁOSY I CHUSTA WYMAGAJĄ CZŁONKOSTWA VIP!!!
Tak więc standardowo, zamienniki:
I tradycyjnie, inne wersje kolorystyczne:

Mam nadzieję, że post się podobał. :)
MACIE JAKIEŚ ŻYCZENIA CO DO GWIAZD, MOŻE UWAGI, TROCHĘ ZDROWEJ KRYTYKI, POCHWAŁY ETC. ?
KOMENTUJCIE, ZALEŻY MI NA TYM ! :3








19 komentarzy:

  1. Wymiatasz Ado <33
    Dziękuję za zrealizowanie mego pomysłu :D
    Codziennie odwiedzam bloga, po kilka razy dziennie: posty są bardzo oryginalne i ciekawe ;)
    Moją kolejną propozycją gwiazdy jest... Kim Kardashian, tu powinno być łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm. :3
    Miley Cyrus ?
    Proszę. *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog Ada
    Mogłabyś zrobić następną Jessie J może Katy Perry albo Miranda Cosgrove ♥
    Julia989

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie J-Lo ma na zdjęciu czarne włosy z blond pasemkami, jakby się dokładniej temu przyjrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciemny brąz... ;3

      Usuń
    2. Jennifer nigdy nie miała czarnych włosów, zwykle ma ciemny blond, ciemny brąz ;)

      Usuń
  5. Ohohoh ^^ Jakie biste piszesz notki :3 Ta podoba mi się najbardziej, kupiłabym,ale zbyt duże wydatki, a po za tym jestem winna mojej naj (real, msp) CAŁĄ listę życzeń O.o Nie pytać czemu x D

    OdpowiedzUsuń
  6. A i chciałabym żebyś napisała notatkę na styl Dody lub Shakiry (Shakira jest łatwa do zrealizowania gdyby znalazło się odpowiednie zdjęcie :3)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mogłabyś odtworzyć w następnym poście Amy Macdonald ? *-*
    No bo chciałabym mieć ciuchy w jej stylu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega jest, sporo wysiłku , dzięki ;33
    Naj druga wersja kolorystyczna i orginał ^^
    A weź zrób jakąś Polke , pośmiejemy się z lamy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielki wysiłek, a się naprawdę opłacił! To jest MEGA! Sama bym tak Jennny nie wystroiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZRÓB DODĘ,ZRÓB DODĘ. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszło, może tak.... Bruno Mars. *-* <3333333

    _julu_

    OdpowiedzUsuń
  12. Ada super że zrobiłaś Jennifer Lopez.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz zajefajnego bloga -,- mam taki pomysł może zrób Miley Cyrus? kocham ją, a poza tym jest prześliczna i łatwa do zrealizowania. proszę....(i)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam twój zestaw, ten J-Lo, wyglądam w nim przesłodko O.o jestem pod tym samym nickiem co teraz. (amcia543) do następnego posta, mam nadzieję że do takiego z Miley Cyrus xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ariana Grande bardzo lube twojego bloga i zapraszam na mój nocna-karolina.blogspot.com u mnie też będzie coś podobnego zapraszam i sorki za spam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  16. Miała bym<3 Zapraszam: www.emis2000.blogspot.com
    Mogła byś zrobić Ewelinę Lisowską?

    OdpowiedzUsuń