Zadaj mi pytanie!

Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

Justin Bieber

Dotychczas kreacje były tylko dla pań.
Jako, że Matt PL udostępnił mi swoje konto, mogłam zrobić jakiegoś faceta.
No to najczęściej proszony- Justin Bieber. ;D
Zauważyliście, że MovieStars mają nienaturalnie wielkie głowy? ;O

Oczy:The Man, jasnobrązowe
Nos:Regular
Usta:Basic Boy, lekko różowe. :P
Skóra:
Strój:

 Look kosztuje 2100 sc, ale ze wszystkimi dodatkami, tzn kolczykiem(kolczykami?), więc nie jest drogo.
Możecie go zakupić w lookach Matt PL pod tytułem ,,Justin Bieber by Ada=)``.
Jest on w 100% nie dla vip, tak samo jak twarz. c:
Inne wersje kolorystyczne:

 Wiem, że okropny obrazek, ale posta kończę na kompie dziadka, który ma Windowsa xP i jakoś go nie ogarniam.
Druga wersja podoba mi się najbardziej- widzieliście kiedyś chłopaka w takich włosach?
Będziecie w nich oryginalni ;).
Zmartwiła mnie malejąca ilość komentarzy i propozycji, jak nie będzie min. 10 komów to się załamię:( :D.
Bo w końcu pracuję i wydaję sporo kasy na te posty. :P
Pozdrawiam i proszę o komy.
PS Jak krytykujecie, to uzasadnijcie czemu Wam się coś nie podoba, a nie jak niektórzy ,,fuuu jakie to do dupy, ble jesteś idiotką``.;)
Takie niestosowne uwagi będą usuwane.
Poza tym, jak dajecie z anonima, całkiem anonimowi nie jesteście. Można Was namierzyć:).
A jeśli jesteś osobą normalną, to proooooooooooszę, daj koma, każdy może.
Błagam na kolanach. C: xD






15 komentarzy:

  1. Super notka, czekam na Kim Kardashian ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, żebyś zrobiła :
    Kim Kardashian,
    Jola Rutowicz (xD)
    Pozdro : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeaa , doczekałem się go ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ twojego bloga, oba blogi raczej :D

    Mogę zaproponować...
    Carly Rae Jepsen :)
    Miranda Cosgrove, może :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bejbe, rób teraz tego zielonego z ''ajajaj bez jaaaaaj''
    post zajebisty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka (jak wszystkie) ;D
    Może by tak Christina Grimmie ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka jak zawsze świetna! ;3
    A teraz może... Amy Macdonald ? ^.^
    Proszę , czekam na nią długo ... xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;>
    Obserwujemy?
    Ty mojego ja twojego :3

    Link do mojego:
    you-live-oncee.blogspot.com

    Ja już ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ^^
    A ja czekam na Katy Perry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. daj katy perry!

    OdpowiedzUsuń
  11. daj Katy Perry i Demi Lovato <33 omniomniom ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Avril Lavigne
    Blog i posty boskie <33

    OdpowiedzUsuń