Zadaj mi pytanie!

Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

Selena Gomez

Witam na nowym blogu! :D
Pomyślałam, aby stworzyć coś innego niż wszyscy i wymyśliłam, aby oprócz bloga Plotki-z-MSP.blogspot.com(zapraszam również na niego;) prowadzić takiego :P.
Hehe, zrymowałam :3.
Będę tu robić MovieStars podobne do gwiazdy którą mi zaproponujecie.
Jako, że to pierwszy post, sama wybrałam sławę.
Jest nią aktorka i piosenkarka, którą zapewne znacie- Selena Gomez.
Jak ktoś nie wie, to wygląda ona tak:
A tutaj moja MovieStar stworzona na jej podobieństwo:
Podobne? :D
Żałuję tylko, że nie miałam możliwości dobrać pierścionka i bransoletki, na MSP po prostu nie ma ich w dodatkach :( .
Przejdźmy do szczegółów zamiany Ady=) w Selenę Gomez ;).


Oczy: Sweet stuff, makijaż w kolorach delikatnych, nieznacznie się różniących od kolorytu skóry, same oczy ciemne.
Uwaga, mały haczyk. Oczęta te są dla vipów, więc jeśli takowego członkostwa nie posiadasz, postaw na paczadełka Shady Sunday(brałam je pod uwagę tworząc MSPową Selenę)
Nos: regular
Usta: Big and Bold, koniecznie w nierzucającym się w oczy odcieniu, panna Gomez raczej nie maluje ust na jaskrawe i mocne kolory, tylko delikatne.
 Skóra:

Chyba wyraźnie widać zaznaczenie;].
Co do makijażu- różu na policzki-w tym przypadku- nie bierzcie w odcieniach różu, etc., tylko lekko brązowego, beżowego, by dawał efekt lekko opalizujący.
Teraz bardzo ważna część.
Ubiór.
Wersja dla vipów:
Koszt:2075 sc.
Możesz go kupić z mojego, czyli Ada=) , looka ,,Sel :3``
Ale uwaga!
Tylko włosy i buty są vip, więc łatwo można znaleźć zastępstwo.
Moim zdaniem, najlepiej wziąć te rzeczy:
I jeszcze, aby post był barwniejszy, pokażę Wam tę stylizację w innych kolorach:

Koloru włosów nie zmieniałam, w końcu to Selena! ^^
Wygląda to inaczej niż wcześniej pokazywałam, bo teraz look był na innej postaci.
Dziękuję Divie Forever za udostępnienie konta, inaczej nie mogłabym pokazać innych kolorków stroju.
Jeśli dotarliście aż tu, to pozdrawiam.
Chcesz aby Twoja gwiazda znalazła się w poście?
Napisz w komentarzu imię i nazwisko sławy!
Jeśli nikt nie zaproponuje sławy, sama wybiorę.
Zapraszam do komentowania, dodawania bloga do ulubionych i siebie do obserwatorów!
Pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny, doceńcie to!
PS Na bloga możecie wchodzić również używając aliasu gwiazdymsp.on7.pl, tak szybciej c:



15 komentarzy:

  1. Okay,
    Moja propozycja gwiazdy to może hmm... Jennifer Lopez? :D
    Ogólnie, post cudowny ;*
    A konto, to wiesz <33

    OdpowiedzUsuń
  2. niech bedzie cher lloyd i patrycja kazadi

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Postaram się, tylko musiałabym znaleźć męskiego modela, lub zrobić konto chłopaka, ale to dużo zachodu :c

      Usuń
  4. Hej fajny blog :P ale już raz widziałam podobny blog nie obraź sie i tam też była selena tylko zupełnie inna kreacja która była bardziej identyczna niż ta xD jestem psiak200 x msp :P xD zapraszać :P a i jeszcze jedno ww tytule dziewczyna co wahluje ma jakas sukienke pod sukienka jak nazywa sie ta dziewczyna chce kupic sukienke xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogły być takie posty na zwykłych blogach, aczkolwiek takiego jeszcze nie widziałam, chociaż mogę się mylić.
      +Nie spotkałam się z wybieraniem twarzy na wzór gwiazd;]
      Dziewczyny na nagłówku to od prawej:Diva Forever i Ada=)

      Usuń
  5. Ja dawno taki post zrobiłam, chociaż miałam Nicki Minaj i Kate Perry...

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ... Amy Macdonald? Proszę ;3
    Bardzo ją lubię ;D
    A i post cudowny c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiszę sobie w notatniku i wykorzystam. c;
      Teraz przygotowuję już inną gwiazdę^^

      Usuń
  7. Superaśnyyy ;p <...> blog Jak chcesz to zrób Cher Lloyd;pp

    OdpowiedzUsuń
  8. Amy Lee . Moja ulubiona wokalistka ;] Dosyć mroczny klimat, czarne, długie włosy, blada cera ;3 Mam nadzieję, że weźmiesz moją propozycję pod uwagę, bo taką kreację bardzo chętnie bym zobaczyła i zakupiła :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Może Carly Rae Jepsen ?! Lub eminema ? a moim zdaniem możesz dodać też ledy gage xDD :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci wyszło. <3333333
    _julu_

    OdpowiedzUsuń