Zadaj mi pytanie!

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

KONKURS

Tak, tak ;)
Polega on na tym, aby zrobić i opisać gwiazdę tak jak robię to ja na tym blogu. :3
Możecie również dodawać swoje uwagi, poprawki, nowe pomysły. ;]
Zasady:
 -nie można robić tych samych stylizacji, które pojawiły się już na blogu.
-posta piszemy w Wordzie i wysyłamy w załączniku, lub jeśli ktoś nie posiada to bezpośrednio w mailu
-ograniczaj ilość błędów, jak masz wątpliwości to słownik nie gryzie. ;D
-praca nie może być starym postem i nie możesz jej publikować gdzie indziej.
-podpisz się nickiem z MSP
Teraz to, co najważniejsze. xD
Nagrody:
1. miejsce- prezenty z listy życzeń do 5.000 starcoins(!!!) i opublikowanie notki na blogu (oczywiście z podpisem kto ją napisał)
2. miejsce-prezenty z listy życzeń do 3.000 sc,  opublikowanie posta. ;D
3. miejsce-prezenty z listy życzeń do 2.000 sc, publikacja wpisu.
Każdy uczestnik, który odda pracę, którą można opublikować, dostanie prezent z listy życzeń i być może  ją dodam. :]
Jakby ktoś uważał, że to mało, to niech zobaczy, że wydam na to ponad 10.000 starcoins- WOW.
Prace przesyłajcie na plotki-z-msp@wp.pl (traktuję to jak zgłoszenie, jasne chyba? :D)

Czas macie od dzisiaj, 22 Lipca do 28 sierpnia
Czemu taki długi czas? :o
Dlatego, że wiem- uzbieranie na ciuchy, twarz, zajmuje sporo czasu+ porządne opisanie wszystkiego to już trochę, a nie chcę nikogo poganiać. + wracam wtedy z kolonii. :]

ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU I KOMENTOWANIA, NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA! <3


9 komentarzy:

  1. Ja też, dobrze, że dużo czasu, bo moi znajomi nie ruszą odwłoku, żeby mi pomóc w zbierani sc. Zazwyczaj mam ok. 200!

    OdpowiedzUsuń
  2. A pracę robimy na swojej moviestar?
    Jeśli tak, to niestety nie wezmę udziału, nie mam kasy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posty wykonywałam również na czyiś kontach(Matt PL) :D

      Usuń
  3. Ja też biorę udział :p pisze to z telefonu x_z

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli ciuch musi być kupiony? Ok... Chyba wezmę udział ;P

    OdpowiedzUsuń