Zadaj mi pytanie!

Obserwatorzy

wtorek, 10 lipca 2012

Nicki Minaj

Witam:)
Jak widać w tytule, dzisiaj zaprezentuję Wam MSP-ową Nicki Minaj! :D
Dostałam całkiem sporo propozycji na gwiazdy, ale uznałam, że ta będzie ciekawa. xD
Styl Nicki jest krzykliwy, plastikowy i tandetny.
Obowiązkowa solara, włosy jak u Barbie, mocny makijaż i kompletnie niedopasowany strój .
Myślę, że ten strój i twarz wyszły mi nawet podobnie. ;)
Tylko ich uśmiechy się różnią- Nicki, ta prawdziwa, uśmiecha się bardzo sztucznie, nieszczerze- takie odnoszę wrażenie...
Muszę Was zmartwić(albo ucieszyć xD), że aby wyglądać dokładnie jak Nicki, musicie mieć VIP, aczkolwiek na koniec posta dodam kreację której Nicki nie miała, ale by się nie powstydziła;].
 Oczy: Sweet stuff. Tęczówka ciemna, a makijaż krzykliwy, rzucający się w oczy. Jeśli nie jesteś vipem, weź Glitter Galore;]
Nos: Regular
Usta:Big and bold, koniecznie w jaskrawym, rzucającym się w oczy i tandetnym kolorze.
Skóra:
Nie dało się idealnie uchwycić odcienia skóry Nicki, ten jest jaśniejszy. Ale ten zaraz za nim jest szarawy i nie wygląda jak raperka(jeśli ktoś nie wie, Nicki Minaj to raperka XD). ;[
Przejdźmy do stroju ;D.
Przyznam, ze nie każdemu przypadnie do gustu look na Minaj.
Ale jeżeli się podoba, możesz go zakupić za jedyne 2000 sc z mojego looka ,,Nicki Minaj``.
Jakby ktoś nie pamiętał, na MSP jestem Ada=) .
Nie daję innych opcji kolorowych, bo inne jeszcze mniej do siebie pasują*___*
Ale macie strój nie dla vipów:
Kliknij, żeby powiększyć

Jak widac, cena to tylko 1700 sc :D.
W sumie tak patrząc, Nicki Minaj ubiera się jak 0 level*.*
Tak, wiem, ten post był koszmarny, no ale trzymamy się stylu gwiazdy ;c. xD
Propozycja gwiazdy od EMOLADY1, dziękuję za nią bardzo. c;
Dostałam sporo pomysłów na sławę, już mam następny post w przygotowaniu.
Do następnego wpisu! :3
I tak na koniec: proszę o komentowanie, to wiele dla mnie znaczy.
Nadal dawajcie w komentarzach propozycję na gwiazdy, wszystkie zapisane mam tutaj:
Żadnej nie zapomnę. ^^
Więc zapraszam do oceniania, może propozycji, co chcecie :D.
Teraz ostatecznie, pa!

10 komentarzy:

  1. Daj Rihanne ; D

    Mój login: Chwasteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Amy Macdonald *o*
    I strój identyczny (prawie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyyyy... Lana Del Rey xd A jak nie to Miley Cyrus albo dawna H. Montana xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak daj Rhianne albo Shakire albo Katy Perry albo hmmm Biberka xD

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno myślałam o takim blogu ale jak ty teraz zrobiłaś to ja już nie moge bo będzie że ściągnęłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się lubię bawić w te przebieranki! Nie wierzysz? moje konto:
    Emma-Yo!
    Mam tam mnóstwo przebieranek, zobaczcie moje look'i (tam są wszystkie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj też pomyślałam by pisać takie blooga,dzisiaj zobaczyłam post zaszłam i ty już piszesz ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm .. Ja proponuję Carly Rae Jepsen :D
    Albo .. mm .. Aure Dione ! ^^
    Albo Rihanne.
    Albo Shakire xD
    Tyyle z maajne strony xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja proponuje Nicole Scherzinger :D
    Notka, arrr ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Carly Rae Jepsen może Miranda Cosgrove lub Jessie J.

    OdpowiedzUsuń